A rendelés feltétele
A Webáruház tartalmának minden része bármely Ügyfél számára regisztráció és bejelentkezés nélkül érhető el, regisztrációra a Webáruházban nincs lehetőség. A termék megrendeléséhez szükséges adatokat kizárólag a termék kiválasztása után, a vásárlás véglegesítésekor kell megadni. Mivel nincs egyéni felhasználói fiók, minden a megrendeléshez szükséges adatot minden újonnan megkezdett vásárlásnál ki kell tölteni.
Megvásárolható termékek köre, termékek vételára
A Webáruházban megjelenített termékek a Webáruház online megrendelési felületén vásárolhatók meg. A Webáruházban feltüntetett árak a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyek a termékek mellett találhatók.
Az árak bruttó árak, az ÁFA-t tartalmazzák, azonban a szállítási költséget nem. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt hozzáadásra kerül a termék vételárához, továbbá a „Szállítási díjtáblázat”-ban is megtalálhatóak (bővebben 5.4. pont).
A Hörmann fenntartja a jogot aWebáruházban feltüntetett árak változtatására azzal, hogy a változtatás a Webáruházban való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. Ez a változtatás a már megrendelt áruk vételárát nem befolyásolja.
Amennyiben a Webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékek árainál, Hörmann fenntartja a jogot a korrekcióra. Erről az Ügyfelet azonnal tájékoztatja telefonon vagy emailben. Ebben az esetben az Ügyfél megerősítheti, vagy elállhat a szerződéstől.
Vásárlás a Webáruházban
Rendelés folyamata és feltételei
Termékek kiválasztása és kosárba helyezése
Az Ügyfél a megrendelni kívánt termék részletes jellemzőiről, áráról, egyéb tulajdonságáról, a termék nevére, a terméket ábrázoló képre vagy a „Bővebben” feliratra történő kattintást követően tájékozódhat.
Az Ügyfél a Webáruházban megrendelhető, kategóriákba rendezett termékek között a Webáruház felső menüjében található "Termékeink" gombra kattintást követően nézelődhet, illetve a "Akciók" feliratra kattintva megtekintheti a Webáruház akciós kínálatát. Az Ügyfél keresni is tud a Webáruházban, ha a keresőmezőben begépeli a keresendő termék nevét vagy annak egy részletét.
A termék kiválasztásakor az Ügyfél megtekintheti a termékre vonatkozó információkat/terméktulajdonságokat. A termék képe mellett jobb oldalon a helyes darabszám megadása után a „Kosárba” gombra kattintva a választott termék a virtuális kosárba kerül és automatikusan megjelenik a kosár aktuális tartalma. Az Ügyfél a vásárlást a „Vásárlás folytatása” gombra kattintva folytathatja. A további termékek kosárba helyezésével a kosár tartalma automatikusan frissül. Az Ügyfél, kosarába helyezett termékeket bármikor törölheti a „Kosár” menüponton belül a termék mellett található „X” ikonra kattintva.
Megrendelés véglegesítése
Amennyiben az Ügyfél a kosarának tartalmát véglegesíteni szeretné, a „Tovább a rendeléshez” gombra kattintva teheti meg. A megjelenő ablakban adhatja meg a szállítási és számlázási adatait. A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező. Az Ügyfél a rendeléséhez a „Megjegyzés” dobozban megjegyzést fűzhet.
Ugyanitt választhat a legördülő menüben (amennyiben több lehetőség van) kínált szállítási és fizetési módok közül. A lap alján megjelenik a termékek összsúlya, a szállítás díja, valamint a vásárlás bruttó összértéke a szállítási díjjal kalkulálva.
Megrendelése véglegesítése előtt az Ügyfél köteles ellenőrizni, hogy az adatait helyesen adta-e meg és a megfelelő termékeket helyezte a kosarába! Az oldal alján a vásárlási feltételek elfogadása után a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva véglegesítheti a megrendelést és küldheti el azt a Hörmann részére.
Adatbeviteli hibák javítása, megrendelés módosítása, törlése
Az Ügyfélnek a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés Szolgáltató részére való elküldéséig a Webáruházban bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására a megrendelési felületen a „Vissza a kosár módosítása” feliratra kattintva ahol törölheti a terméket a kosarából az „x” gombra kattintva vagy megváltoztathatja a darabszámot , a darabszám pontos beírásával.
Adatbeviteli hibának minősül például egy rosszul megadott mennyiség, rossz termék elhelyezése a kosárban, rendelési adatok elírása stb. (pl. szállítási cím).
Hibásan leadott megrendelését, vagy megrendelésének törlését 1 munkanapon belül jelezze telefonon vagy e-mailben a Hörmann felé!
Megrendelés feldolgozása és visszaigazolás
Az Ügyfél által elküldött ajánlat megérkezését a Hörmann késedelem nélkül, automatikus visszaigazoló e-mail útján visszaigazolja az Ügyfél részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza az Ügyfél által a vásárlás, illetve regisztráció során megadott adatokat (számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát a megrendelt termékhez tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, a termék árát, szállítási költséget és a fizetendő végösszeget. Ha Az Ügyfél rendelését már elküldte a Hörmann részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt 1 napon belül jeleznie kell a Hörmann felé, a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében.
Az Ügyfél mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül, de legkésőbb 48 órán belül nem kapja meg Hörmanntól az elküldött rendelésére vonatkozó visszaigazoló e-mailt.
E visszaigazoló e-mail Hörmann részéről az Ügyfél által tett ajánlat elfogadásának minősül, mellyel érvényes szerződés jön létre Hörmann és az Ügyfél között.
A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.
Amennyiben 48 órán belül megrendelését nem igazoltuk vissza email-ben, jelezze az 1. pontban megtalálható ügyfélszolgálati telefonszámunkon.
Fizetési feltételek
A Webáruházban megrendelt termék vételárát az Ügyfél a következőképpen egyenlítheti ki:
- Előreutalással: A termék ellenértékét és az esetleges szállítási költséget banki előre utalással egyenlíti ki. A megrendelt terméket a vételár és esetleges szállítási költség beérkezése után kézbesítjük.
- Utánvéttel: Amennyiben a terméket szállítással rendeli meg, lehetőség van az áru ellenértékét utánvéttel kiegyenlíteni. A vételár és az esetleges szállítási költség az áru átvételekor a kézbesítőnek fizetendő készpénzben. Utánvéttel történő fizetéshez a szállítási módok közül válassza a "Szállítás utánvéttel" opciót!
- Készpénzben: Amennyiben a termék átvételére Személyes átvételt jelölt meg, a kiválasztott üzletben a termék ellenértékét készpénzben is kiegyenlítheti.
Szállítás / Személyes átvétel feltételei
Szállítás megrendelése: A Webáruházban az Ügyfélnek lehetősége van a kiválasztott termék szállításának megrendelésére. A szállítással történő megrendeléskor a Hörmann szállítási díjat számol fel, amit a Szállítási díjtáblázat tartalmaz, valamint a megrendelés folyamatában szállítási költségként is feltüntetésre kerül és hozzáadódik a vásárlás végösszegéhez. A csomagok kiszállítása munkanapokon 8-17 óra között történik, ezért olyan szállítási címet adjon meg, amelyen a futár a csomagot ebben az időszakban kézbesíteni tudja.
Szállítás megrendelése utánvéttel: Amennyiben a terméket szállítással együtt rendeli meg, lehetősége van a termék vételárát és az esetleges szállítási költséget utánvéttel kiegyenlíteni. Ebben az esetben a termék és az esetleges szállítási költség az áru átvételekor fizetendő készpénzben a kézbesítőnek.
Szállítási díjak
Súly Futárszolgálat bruttó szállítási díj MPL bruttó szállítási díj kezelési költséggel
1 kg-ig 2 600 Ft 1 990 Ft + 6 000 Ft
5 kg-ig 4 210 Ft 1 990 Ft + 6 000 Ft
10 kg-ig 4 650 Ft 1 990 Ft + 6 000 Ft
15 kg-ig 5 200 Ft 2 990 Ft + 6 000 Ft
20 kg-ig 5 800 Ft 2 990 Ft + 6 000 Ft
25 kg-ig 6 200 Ft 5 990 Ft + 6 000 Ft
30 kg-ig 6 600 Ft 5 990 Ft + 6 000 Ft
40 kg-ig 7 300 Ft 5 990 Ft + 6 000 Ft
MPL szállítás esetén a csomag postára szállítása miatt külön kezelési költség kerül felszámolásra.
A Webáruházban vásárolt termékek kiszállítását kizárólag belföldi postacímre teljesíti a Hörmann. A belföldi kézbesítést a Magyar Posta Zrt., vagy a Hörmann partner által választott futárszolgálat végzi,. A Hörmann termékeinek külföldre történő kézbesítésére nincs lehetőség, a külföldi szállítási címre vonatkozó megrendelés érvénytelennek minősül!
Amennyiben a termék csomagolása vagy maga a termék sérült, azt a kézbesítő jelenlétében jegyzőkönyveztesse, és a csomagot ne vegye át! Utólagos tartalomhiányért, esetleges sérülésért felelősséget nem vállalunk!
Személyes átvétel
Telefonon vagy e-mailben történő előzetes egyeztetést követően a megvásárolt terméket a Hörmann üzlethelyiségében is átveheti az Ügyfél. Személyes átvétel esetén a Hörmann szállítási díjat nem számít fel.
Számla
A termékről kiállított számla a termék postai vagy kiszállítással történő kézbesítése esetén a termékkel egy időben kerül kézbesítésre.